سار نیوز
.:: اَلّلهُمَ عَجِِّل لِوَلیِِّکَ الفَرَج ::.
 

شهردار میاندرود معرفی شد

به گزارش سارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، مراسم معارفه سیدمحمد انصارالحسینی شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت 10 صبح چهارشنبه هفته جاری در سالن اجتماعات شهرداری شهر سورک در شهرستان میاندرود برگزار می‌شود.

انصارالحسینی شهردار دوره گذشته شورای اسلامی شهر سورک و از با سابقه‌ترین شهرداران در مازندران محسوب می‌شود.

وی در حالی چهارشنبه هفته جاری به عنوان شهردار سورک معرفی می‌شود که در سوابق کاری وی علاوه بر سابقه نخستین بخشدار میاندرود و نخستین شهردار سورک، هشت سال سابقه فعالیت در سمت شهردار در شهرهای  کیاکلا جویبار فریدونکنار رستمکلا و بهشهر نیز به چشم می‌خورد.

شهردار مرکز میاندرود 50 ساله دارای لیسانس علوم اجتماعی است و بعد از سال1384 تا شهریور 90 به عنوان دبیر در آموزش و پرورش مشغول به کار بود اما دی ماه سال‌جاری بازنشسته می‌شود.

به گزارش فارس، وی پیش‌تر یکی از موفقیت‌های خود در دوره گذشته شهرداری سورک را سامان بخشیدن به اوضاع نامناسب مالی و چرخش تراز مالی از مصارف جاری اداره به سمت هزینه‌های عمرانی عنوان کرده بود.

  • تاریخ: دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:شهردار میاندرود معرفی شد,
  • برگزاری جشن روز خانواده در کمیته امداد ساری

    آئین گرامیداشت روز خانواده درحاشیه اختتامیه برگزاری دوره آموزشی نوعروسان در کمیته امداد ساری برگزار شد.

    قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساری با اشاره به سه مناسبت مبارک و مهم در تاریخ اسلام از جمله سالروز نزول آیه هل اتی که اشاره

    به توجهات خانواده امیرالمؤمنین به یتیم و اسیر و مسکین دارد و همچنین خاتم بخشی امام علی (ع) که اشاره به آیه ولایت دارد و روز مباهله که اشاره به

    حقانیت پیامبر و اهل بیت دارد گفت : این سه اتفاق مبارک که همگی اشاره به شأن اهل بیت دارد بایستی برای همگان درس بزرگی باشد که سیره ی این حضرات را سرلوحه زندگی مان قرار دهیم.

    شایان ذکر است در این آئین ازتنی چند از بانوان موفق سرپرست خانوار و نوعروسان نمونه در امر کلاس آموزشی تقدیر شد

  • تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:جشن روز خانواده در کمیته امداد ساری, قنبر بریمانی ,
  • گراميداشت روز ملي سينما با ياد مستند ساز شهيد در حوزه هنري مازندران

    به گزارش سارنیوز مراسم گراميداشت روز ملي سينما و بزرگداشت ياد و خاطره شهيد هادي باغباني از هنرمندان مستندساز استان مازندران، با حضور مديران حوزه هنري مركز  و مسئولان استاني و شهرستاني ، خانواده اين شهيد و جمعي از فيلمسازان و مديران و كاركنان سينماهاي تحت پوشش حوزه هنري مازندران در آمفي تئاتر اين مركز برگزارشد.
    به گزارش زوابط عمومي حوزه هنري استان مازندران، در اين مراسم، مدير كل امور مجلس و استانهاي حوزه هنري كشور با اشاره به قدرت رسانه ها در دنياي امروز گفت:رسانه ها ابزار قدرتمندي هستند و دولت ها بيشترين بهره را از آن مي برند كه سينما نيز از مهمترين ان مي باشد.
    مجيد مصلحي با بيان اينكه رسانه ها هدايت افكار را بر عهده دارند افزود:شهيد باغباني اهميت رسانه را به خوبي درك كرده بود،براي همين از خانواده و تمام دلبستگي هايش گذشت تا بتواند از طريق رسانه مسير صحيحي به تحليل مردم بدهد.
    وي با تاكيد برابن نكته  كه سياست ما برگرفته از دين است،خاطرنشان كرد:بيداري اسلامي با تاسي از دين صورت گرفت كه توانست مدل شهادت طلبي نويني را در ميان كشورهاي مسلمان ايجاد نمايد.
    مدير كل امور مجلس و استانهاي حوزه هنري كشوراظهار داشت: شرايط فعلي خاورميانه در تعارض كامل با منافع اسراييل است و اكنون تلاششان اين است تا جهت تعادل را به سمت خودشان برگردانند چون مواضعشان در معرض خطر قرار گرفت.
    رييس حوزه هنري مازندران نيز در اين مراسم ، ضمن خوشامدگويي به مهمانان و قدرداني از خانواده شهيد باغباني كه اجازه ميزباني چنين يادماني را به حوزه هنري دادند،گفت:ارزش زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا كمتر از خود شهادت نيست.
    سينا دلشادي با اشاره به چرايي تقدير از اين شهيد مستند ساز در روز گراميداشت سينما خاطرنشان كرد: ما با اين كار مي خواهيم اين پيام را به جامعه منتقل كنيم كه سينما هنري فاخر است كه با آن پيامهاي ارزشي خود را اراده مي دهيم.
    وي افزود:سينما براي ما تنها فضاي سخت افزاري نيست كه مردم فقط بيايند فيلم ببينند، بلكه يك رسانه فرهنگي موثر است.
    دلشادي با بيان اين نكته كه هيچ ارزشي بالاتر از شهادت نيست تصريح كرد:منصب شهدايي كه از حرم حسيني دفاع كردند، مثل حضرت ابوالفضل (ع) است كه مدافع گلهاي باغ امام حسين (ع) بود.
    خواهر شهيد هادي باغباني نيز سخن گفتن از شهدا را كاري بسيار دشوار دانست و گفت: شهدا به نداي امام حسين (ع) پاسخ گفتند.
    طاهره باغباني اظهار داشت:شهدا نتوانستند در بربر باطل ساكت بنشينند و براي دفاع از حق رفتند، زيرا آنها مرد عمل بودند.
    وي افزود:مرد عمل بودن بسيار سخت است و امثال شهيد باغباني ها دلبستگي ها را ناديده گرفتند و رفتند.
    خواهر شهيد باغباني بيان داشت: هر كاري براي زنده نگه داشتن ياد شهدا بدون اجر و پاداش نيست كه اميدواريم همه دريافت كنيم.
    در اين مراسم پس از اجراي چند برنامه فرهنگي و هنري شامل:تكخواني موسيقي محلي ، پخش كليپ و دو فيلم كوتاه توليد واحد هنرهاي تصويري حوزه هنري مازندران، از تمثال شهيد هادي باغباني كه توسط هنرمندان گرافيست واحد تجسمي حوزه طراحي و اجرا شد، با حضور پدر اين شهيد هنرمند رونمايي گرديد و به همراه لوح يابود و هداياي ديگر به خانواده شهيد باغباني تقديم شد.
    در پايان مراسم گراميداشت روز سينما، با اهداء لوح تقدير و هداياي نقدي از فيلمسازان فعال واحد هنرهاي تصويري و كاركنان سينماهاي تحت پوشش حوزه هنري مازندران تقدير به عمل آمد.

  • تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:,
  • 23 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ساری به بهره‌برداری رسید

     به گزارش سارنیوز به نقل از قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد ساری صبح امروز در مراسم افتتاح یکی از واحدهای احداثی مسکن روستایی ویژه مددجویان شهرستان ساری اظهار کرد: در سال گذشته 74 درخواست اخذ تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی دریافت شد و تا امروز 23 نفر موفق به اخذ تسهیلات به طور کامل شدند.

    وی با اشاره به اینکه 200 میلیون ریال نیز از طرف کمیته امداد مساعدت بلاعوض نقدی شده است، اضافه کرد: سقف تسهیلات ارائه شده برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی که توسط بنیاد مسکن پرداخت می‌‌شود، 125 میلیون ریال است.

    بریمانی مهم‌ترین خدمات کمیته امداد برای مددجویان فاقد مسکن را پیگیری‌ها و رایزنی‌ها برای اخذ پروانه ساخت از بخشداری‌ها و تهیه نقشه به طور رایگان، مکاتبات لازم برای تشکیل پرونده تسهیلات از بنیاد مسکن، نظارت بر حسن اجرای واحدهای احداثی، اخذ معافیت از پرداخت هزینه انشعابات برق، آب و گاز و پرداخت کمک هزینه تا 15 میلیون ریال بابت تکمیل واحدهای احداثی برای مددجویان عنوان کرد.

    مدیر کمیته امداد شهرستان ساری درباره عملکرد این نهاد تصریح کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از 23 واحد ساختمان مسکونی احداثی مددجویان، 575 میلیون تومان اعتبار برای یک‌هزار و 265 متر مربع زمین اختصاص یافته است.

    وی از اهدای جهیزیه به 60 نوعروس مددجوی این نهاد به میزان 120 میلیون تومان خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای 242 نفر از زنان سرپرست خانوار در موضوع‌های بهداشت روانی، فردی و مهارت‌های اجتماعی از دیگر اقدامات این نهاد است

  • تاریخ: شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,
  • تشكيل كارگروه كارآفريني در دانشكده فني امام محمدباقر«ع» ساري

    به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومي دانشکده امام محمد باقر(ع)ناصر صداقتي پور رئيس دانشكده فني امام محمدباقر«ع» ساري در جلسه افتتاحيه كارگروه كارآفريني دانشكده فني مركز مازندران اظهار داشت:
    دانشگاه فني و حرفه اي بعنوان دانشگاه نسل سوم و كارآفرين، به آموزش هاي علمي و عملي دانشجويان و ارتقاء سطح كيفي مهارتهاي فني و حرفه اي مي پردازد. در اين راستا توجه به توليدات داخلي با عنايت به نقش دانشگاه فني و حرفه اي بايد مدنظر قرار گيرد كه اين مهم در درجه اول در جهت برآورده ساختن نيازهاي دانشكده ها و آموزشكده هاي فني و حرفه اي و سپس سازمانها و نهادهاي مختلف مي باشد.
    رئيس دانشكده فني ساري گفت: دانشگاه فني و حرفه اي، دانشگاه كار آفرين محسوب مي شود. هدف اصلي از كارآفريني، ايجاد كسب و كار جديد است و تشخيص فرصت، اولين گام در فرآيند كسب و كار جديد است. دانشگاه فني و حرفه اي اين امر مهم را تشخيص داده و لذا اقدام به تشكيل كميته هاي كارآفريني نموده است.
    صداقتي پور افزود: هدف از تشكيل كارگروه كارآفريني، بستر سازي جهت اجرايي شدن فرآيند كارآفريني در دانشكده ها و استفاده بهينه از امكانات و تجهيزات كارگاه ها و آزمايشگاه ها و نيز استفاده بهينه از نيروي انساني متخصص و كاردان در دانشكد ه ها مي باشد. با اجراي اين طرح سطح مهارتهاي فني با توجه به آموزش هاي علمي و عملي ارتقاء خواهد يافت و پژوهش هاي كاربردي همراه با توليد در دانشكده ها شكل خواهد گرفت. و همچنين با استفاده از توان بالا و ظرفيت هاي بالقوه در دانشكده ها قيمت تمام شده محصولات توليدي مناسبتر خواهد بود.
    وي ادامه داد: تقويت روحيه مشاركت جمعي در امر فعاليت توليدي دانشجويان و اساتيد دانشكده، ايجاد و حفظ اعتماد به نفس در بين نيروهاي جوان و پويا كردن فضاي توليد در درون دانشكده ها از ديگر اهداف ايجاد كار گروه كارآفريني مي باشد كه در نهايت به خلق حماسه اي ديگر در زمينه اقتصادي منجر خواهد شد.
    لازم به ذكر است اين جلسه با حضور مسئولين و اساتيد محترم دانشكده برگزار گرديد

     

  • تاریخ: یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:,
  • امامزاده عباس(ع) ساری را دريابيم

    به گزارش سارنیوز به نقل خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی ساری، مازندران طريق‌الرضا و قدمگاه هزاران مسافر آسمانی است مسافرانی كه دلداده هستند و هر زمان دلشان برای وصال به امام معصومشان پر می‌كشد.

    ساری قدمگاه مشهور مسافران ملكوتی و آستانه امامزاده عباس(ع) فرودگاه زائران و از مناطق ديدنی و تاريخی و مذهبی برای مسافران و توريست‌های داخلی خارجی است تا خود را در آيينه خوبان ببينند و بي‌خود شوند.

    اينجا فضا روحانی، باصفا، دلپسند و قلب‌ها لبريز از صميميت است آری، اينجا حرم مطهر امامزاده عباس بن محمّد بن قاسم بن حمزه بن موسی بن جعفر(ع) سیّدی شريف مُكَنی به ابوالفضل به روايت تفسير موجود علی‌بن ابراهيم قمی است.

    چقدر زود سال‌ها می‌گذرد، دو سال پيش بود كه اداره‌كل اوقاف و امور خيريه مازندران برای توسعه حرم مطهر امامزاده عباس(ع) با مديركل گردشگری استان مازندران چانه زنی می‌كردند البته اين بگو مگوها از سال‌های پيش برای توسعه حرم آغاز شده بود كه سرانجام با حمايت مديران استانی و نماينده ولی فقيه در استان با در نظر گرفتن شروطی جواز توسعه حرم اين آستانه به اداره‌كل اوقاف داده شد.

    در حال حاضر حرم امامزاده جز نصب ستون‌های آهنی كه از يك سال گذشته انجام شده به رغم ادعای مسئولان اوقاف در جلسات چانه‌زنی برای كسب جواز از گردشگری مبنی بر احداث زود هنگام آن تاكنون در عمل پيشرفت چشمگيری نداشته است.

    قامت شهر ساری به سبب توسعه نيافتن فضای امامزادگان خميده و مسافران نمی‌دانند برای زدودن ظلمت روحشان به كدام امامزاده پناه ببرند.

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: شنبه 2 شهريور 1392برچسب:,
  • برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی کمیته امداد مازندران یادواره پیامبر اعظم(ع) در ساری

    به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری به میزبانی واحد فرهنگی کمیته امداد شهرستان ساری دومین دوره مسابقات حفظ , قرائت و ترتیل قرآن کریم و اذان وجشنواره  سرود , فوتسال و تنیس روی میز ویژه فرزندان پسر تحت حمایت این نهاد در استان مازندران در ساری به مدت سه روز برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری نفرات برتر این مسابقات بشرح ذیل اعلام می گردد :
    در بخش قرائت به ترتیب ذبیح اله ولایتی از گلوگاه , ابوالفضل حسین زاده از بهشهر و محمد حسین بزرگی در مقطع راهنمائی حائز مقام اول و دوم و سوم شدند.
    در بخش حفظ محمد مهدوی از بهشهر, مصطفی شفقی از نوشهرو سجاد فلاح از بایل در سطوح ابتدائی , راهنمائی و متوسطه حائز مقام اول شدند و سید سعید موسوی از بابل و آرش مجاوری از قائمشهردر سطوح ابتدائی و راهنمائی مقام دوم را کسب کردند.
    در بخش ترتیل به ترتیب سامان علی پسند از محمود آباد , امیر حسین بغیازی از ساری و ایمان حسین نژاد از ساری در مقطع ابتدائی , راهنمائی و متوسطه حائز مقام اول شده و محمد رضا قاسمی از ساری , علی رضائی از قائمشهر و حمزه مطلبی از ساری در مقطع ابتدائی , راهنمائی و متوسطه مقام دوم را تصاحب کردند.
    در بخش اذان بهادر محمودی از بایل , فرشاد نصیری از قائمشهر و سید قاسم آقاجانپور از بابلسر در مقاطع  ابتدائی , راهنمائی ومتوسطه حائز مقام اول شدند و امیرحسین اکبری از ساری , ابوالفضل نبی پور از آمل و سید محمد میرهاشمی تبار از قائمشهر در مقاطع ابتدائی , راهنمائی ومتوسطه حائز مقام دوم شده و عدنان حسین نژاد از قائمشهر, امین عباسی و علیرضا آغوشانی از آمل در مقاطع ابتدائی , راهنمائی ومتوسطه مقام سوم را کسب نمودند.
    در بخش سرود گروه سرود بابلسر مقام اول , ساری مقام دوم و آمل مقام سوم را کسب کردند.
    در بخش فوتسال نکاء مقام اول , بایلسر مقام دوم و آمل مقام سوم را کسب کردند.
    در بخش تنیس روی میز علیرضا خلیلی از ساری و مهدی عزیزی از سوادکوه در مقاطع راهنمائی و متوسطه حائز مقام اول شده و مصطفی ناصری از آمل و دانیال صفاری از نور در مقاطع راهنمائی و متوسطه حائز مقام دوم گردیده و جواد محسنی و حسین علی نیا از قائمشهر در مقاطع راهنمائی و متوسطه حائز مقام سوم شدند.

    مابقی عکسها در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:,
  • مدیر عامل آبفار مازندران: 3 پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

    به گزارش سارنیوز به نقل از مدیر عامل آبفار مازندران:
    3 پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای انعکاس عملکرد دستگاههای اجرایی در این هفته، شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران 3 پروژه آبرسانی را افتتاح و به بهره برداری می رساند.
    به گزارش اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛مدیر عامل آبفار استان در گفتگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و پاسداشت هفته دولت اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در این هفته 3 پروژه آبرسانی را درشهرستانهای نکاء،محمودآباد و رامسر افتتاح می کند.
    مهندس برزگر افزود: این پروژه ها شامل افتتاح پروژه آبرسانی روستای ولاشد نکاء،مجتمع عشق آباد محمودآباد و آبرسانی روستایی لتر رامسر است که با صرف اعتباری بالغ بر 35000 میلیون ریال اجرا و آماده افتتاح و بهره برداری شده است.
    وی با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه ها گفت:احداث مخزن هوایی فلزی در ولاشد نکاء با 100 میلیون ریال اعتبار و بهره مندی130 خانوار این روستا،نصب دستگاه فیلتر شنی با 500 میلیون ریال اعتبار در محمودآباد و برخورداری 1300 خانوار 10 روستا و نیز احداث دو مخزن بتنی و لوله گذاری 5/2 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع با 2000 میلیون ریال اعتبار و بهره مندی 27 خانوار دو روستای لتر و طالش سرا از پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها علیرغم کمبود اعتبارات با تلاش فراوان آماده شده است.
    مهندس برزگر در پایان این گفتگو ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص به موقع اعتبارات پروژه های نیمه کاره هر چه زودتر به اتمام برسد و مردم روستاهای استان بتوانند از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

  • تاریخ: پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:,
  • مراسم تجلیل از آزادگان مركز مازندران از سوی شهرداری ساری

    به گزارش سارنیوز به نقل ازمركز امور رسانه شهرداری ساری شنبه شب سینما سپهر شاهد مراسم باشكوهی بود كه توسط هنرمند نام آشنای كشور سید جواد هاشمی اجرا و طی آن با اهدای لوح تقدیر به چهارده آزاده به نمایندگی از تمامی آزادگان شهرستان ساری از حماسه ای كه آنان در اسارتگاههای بعث عراق خلق كردند تجلیل می شد .

    به گفته برخی از آزادگان طی بیست و سه سالی كه از سالروز بازگشت آنان می گذرد این نخستین بار است كه نهادی غیر از دستگاه مرتبط به تجلیل از آزادگان می پردازد هر چند به گفته آنان دستگاه مرتبط نیز فقط یك بار آنهم هشت سال قبل چنین مراسمی را برگزار كرده بود . بهر تقدیر این مراسم كه با همكاری شهرداری ساری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار و تا پاسی از شب بطول انجامید ، میهمانان متعددی هم داشت كه مهندس طاهایی استاندار ، مهدی عبوری شهردار ، نقیبی رئیس شورای اسلامی شهر و گروهی از اعضای شورای شهر سوم و چهارم از جمله آنها بودند .

    به گزارش خبرنگار ما عبوری در سخنان كوتاهی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان از حماسه ای كه در سخت ترین شرایط خلق كردند تقدیر كرد و گفت :

    تكریم شما آزادگان یعنی تجلیل از تمامی ارزشها و تمامی زیباییها بنابراین بعنوان شهردار ساری وظیفه خود دانستم .

    تا این همایش را تشكیل داده و با اقدامی هر چند كوچك مقام بلند شما را ارج نهم ،شایان گفتن است كه در پایان این مراسم جذاب و متنوع كه با اجرای سرود و نمایش و طنز همراه بود به چهارده آزاده به نمایندگی  از آزادگان سرافراز ساری تندیس زیبایی اهدا گردید .

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,
  • مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران:شرکت چوب و کاغذ مازندران شرکتی دانش‌محور و دانش‌بنیان است

    به گزارش سار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، ابوالفضل روغنی گلپایگانی در جلسه بررسی افزایش توانمندی مرکز علمی کاربردی این شرکت گفت: یکی از اهداف اصلی ایجاد دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که توجه‌ای ویژه به امر آموزش و تربیت نیروهای متخصص و کارآمد دارد جذب و پرورش استعدادها است.

    وی افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار با تحصیلات عالیه برای کارکنان این صنایع بزرگ و مردم منطقه دیگر هدف ما است.

    این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر بهترین افراد آموزش‌دیده در حوزه صنعت سلولزی در این صنایع مشغول به کار بوده و در راستای توسعه توانایی‌ها و ارتقای دانش در مراکز داخل و خارج کشور آموزش‌های متعددی را در سنوات گذشته طی کردند.

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: شنبه 19 مرداد 1392برچسب:,
  • استاندار مازندران: من شیخ استانداران هستم

    به گزارش سارنیوز به نقل ازخبرگزاری تسنیم از ساری، سید علی اکبر طاهایی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در ساری افزود: در نظام مقدسی توفیق انجام وظیفه داریم که بنیانگذار  آن تحت ولایت رسول خدا، قرآن کریم و علی ابن ابوطالب است.
    وی اظهار کرد: مدیر در نظام اسلامی باید خدا محور بوده نه باند محور، سینه و دل مدیر در بستر اطمینان استوار است.
    استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران به عنوان قطب گردشگری کشور بوده و در فصول های مختلف سال شاهد خیل عظیمی از مسافران در استان هستیم، گفت: نیروی انتظامی همواره برای خدمات رسانی به مسافران در استان پیشگام است.
    طاهایی با بیان اینکه دریا حمام بی درب و بی سقف است، گفت: زیرساخت طرح سالمسازی دریا به صورت کامل در استان فراهم نیست.
    وی به وسعت مازندران از رامسر تا گلوگاه و به روستاهای دور افتاده استان اشاره کرد و گفت: پاسگاه و نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و ارامش در مناطق محرم در گستره وسیع جغرافیای ایفای نقش می کنند.
    طاهایی به سابق چندساله خود در وزارت کشور اشاره کرد و گفت: به لحاظ سابقه به من شیخ استاندار لقب دادند.
    وی گفت: مسئولیت از خرده علف در دهان یک ملخ بی ارزش تر  است.

  • تاریخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:طاهائی استاندار مازندران : من شیخ استانداران هستم,
  • محبوب : راه اندازی مركز پژوهش در شهرداری ساری

     
    به گزارش سارنیوز ازنقل مركز رسانه شهرداری ساری ،محمد محبوب با بر شمردن عوامل موفقیت مهدی عبوری شهردار ساری ، درك صحیح از موقعیت و نیازهای شهر و شهروندان و تصمیم گیری بر اساس نظر كارشناسان و مشاوران و همچنین تخصص گرایی و برنامه محوری را از جمله خصایص مدیریتی ایشان بر شمرد و گفت : یكی از مهمترین سیاستهای وی در این خصوص راه اندازی مركز پژوهش توسط اداره طرح و برنامه در جهت پیوند بین مراكزعلمی و پژوهشی ، نخبگان ،اساتید و دانشجویان با حوزه اجرایی همچون شهرداری می باشد.

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,
  • شعبانعلی واحدی سرپرست فرمانداری آمل شد

    به گزارش سارنیوز به نقل از سایت فرمانداری آمل مدير کل دفتر بازرسي،مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري مازندران سرپرست فرمانداري شهرستان آمل شد.

    به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان آمل:طي حکمي از سوي سيد علي اکبر طاهايي، شعبانعلي واحدي ،مدير کل دفتر بازرسي،مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري مازندران با حفظ سمت بعنوان سرپرست فرمانداري شهرستان آمل منصوب گرديد.

    در اين حکم استاندار مازندران ضمن تقدير از مساعي ارزشمند يدا... اکبرزاده در طول تصدي فرمانداري شهرستان آمل ، واحدي را به عنوان سرپرست فرمانداري آمل منصوب نموده و براي ايشان ارزوي موفقيت نمود.

  • تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:شعبانعلی واحدی سرپرست فرمانداری آمل شد,
  • ايجاد بزرگترين پايگاه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ساري در دانشكده فني امام محمدباقر«ع»

    به گزارش سارنیوز رياست دانشكده فني امام محمدباقر«ع» ساري از ايجاد بزرگترين پايگاه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان ساري در دانشكده فني مركز استان مازندران خبر داد.
    به گزارش روابط عمومي، ناصر صداقتي پور رئيس دانشكده فني امام محمدباقر«ع» ساري در مراسم تجليل از پيشكسوتان واليبال ساري كه در تالار 16 آذر دانشكده برگزار شد، اظهار داشت: تلاش و زحمات رئيس هيات واليبال شهرستان ساري،جناب آقاي مهندس اكبري بسيار ارزنده و قابل تقدير مي باشد كه با دعوت ازپيشكسوتان واليبال ساري در اين مراسم و نيز برگزاري مسابقات جام رمضان دردو بخش برادران و خواهران، گامهاي ارزنده اي در جهت توسعه واليبال ساري برخواهند داشت.
    صداقتي پور با بيان توانمنديهاي دانشكده فني امام محمدباقر«ع» ساري بيان داشت: اين دانشكده در زمينه هاي علمي، فني و مهارتي رتبه هاي برتر كشوري و جهاني را از آن خود نموده است كه اين موفقيت ها حاصل زحمات همكاران،اساتيد هيأت علمي و مدرسان محترم مي باشد. كسب مقام هاي برتر در المپياد جهاني در رشته كامپيوتر توسط دانشجوي اين دانشكده و نيز كسب مقام هاي برتردر رشته بتون طي دو سال متوالي در كشور، گوشه اي از افتخارات اين دانشكده و ناشي از زحمات مديريت و كاركنان دانشكده فني مركز استانمازندران مي باشد.
    رئيس دانشكده فني ساري افزود: بزرگترين پايگاه اوقات فراغت در ايام تابستان در دانشكده فني امام محمدباقر«ع» ساري تشكيل گرديد و بيش از 600 دانش آموز نونهال و نوجوان با شركت در مدرسه واليبال، مدرسه فوتبال،مدرسه فوتسال و مدرسه بسكتبال در ترويج فرهنگ سلامتي و ورزش سهيم بوده اند. اين دانشكده يكي از بزرگترين مراكز پايگاه هاي ساماندهي اوقات فراغت مي باشد و با تعاملي كه با شهردار محترم و اعضاي محترم شوراي شهر وجود دارد، اين فعاليت ها بايد در تمام سطوح گسترش يابد چرا كه فرزندان ما در اين شهر نيازمند فضاي بيشتري براي تحرك و فعاليت هستند. استفاده از پتانسيل دانشكده و امكانات ورزشي و كارگاه هاي آن و نيز تعامل بين دانشگاه و شهرداري و شوراي شهر و مسئولين محترم سبب رشد بيشتر شهر خواهدشد.
    وي در پايان بيان داشت: با تأسيس و راه اندازي استخر شنا در اين مجموعه در آينده نزديك، شاهد پيشرفت فعاليت هاي فرهنگي و ورزشي در مركز مازندران خواهيم بود و اين مهم نيز با همكاري مسئولين محترم تحقق خواهد يافت.
    دانشكده فني امام محمدباقر«ع» ضمن تعامل با ديگر سازمان ها آماده برگزاري فعاليت هاي مختلف در عرصه هاي فرهنگي و ورزشي در جهت خدمت رساني به مردم شريف و ولايتمدار ساري مي باشد

  • تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,
  • ابراهیمی:مقاومت اسلامي،مولود روز جهاني قدس است

    به گزارش سارنیوز به نقل از مازندنومه هادی ابراهیمی -معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران- در گفت و گو با سايت استانداري گفت: تا قبل از اعلام روز جهانی قدس از سوی امام راحل، عملاً وزن جهان اسلام برای استکبار جهانی قابل محاسبه نبود، اما روز جهانی قدس، به یکی از جلوه های ارزشمند و قدرتمند جهان اسلام مبتنی بر اندیشه های مبارزاتی امام در برابر سیاست های خصمانه نظام سلطه جهانی تبدیل شد که هر ساله جاودانگی و توسعه قدرت اسلام را به رخ ابرقدرتها کشیده و به عنوان یکی از قوی ترین بازدارنده ها، سیاست های تجاوزگرانه و اشغالگرانه صهیونیست ها را با چالش های جدی مواجه کرده است.


    وی افزود: قدس و اعتقاد همه ادیان و مذاهب الهی به آن، خط قرمز مبارزه آشتی ناپذیر جهان اسلام در برابر صهیونیست هاست و علت ناکامی جریان سازش که این روزها هم با میدان داری امریکا و اسرائیل و برخی سران خائن عرب، شاهد جولان مذبوحانه آنها در موضوع فلسطین هستیم، دقیقاً ریشه در همین اصل مهم دارد و ما با اعلام روز جهانی قدس که با استقبال بی نظیر و گسترده مسلمانان و حتی آزادگان و مستضعفان جهان مواجه شده است، عملاً رهبری مبارزه با اشغالگران فلسطین را از جهان عرب مصادره کرده و به جهان اسلام داده ایم که در این میان ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام، دارای جایگاه ویژه و برتری است.

    ابراهیمی در پاسخ به سئوالی در باره تاثیر برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: انتفاضه اسلامی و مقاومت اسلامی، مولود روز جهانی قدس اند و شک نکنید که بیداری اسلامی که در اصل توسعه مقاومت اسلامی است، باز هم با یک واسطه، در دایره تاثیر روز جهانی قدس دیده و تعبیر می شود و شما می توانید آثار و برکات روز قدس را از حساسیت ها و واکنش های امریکایی ها و صهیونیست ها محاسبه کنید که چگونه در عرصه های دیپلماسی و رسانه ای بی طاقت شده و چه حرفها و اغمالی را از خودشان بروز می دهند و اظهارات اخیر سفیر امریکا به نفع اسرائیل در مصر یکی از نمونه های بهم ریختگی روانی آنها در آستانه روز جهانی قدس است.

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: جمعه 11 مرداد 1392برچسب:ابراهیمی:مقاومت اسلامي،مولود روز جهاني قدس است,
  • آغاز پروژه اتصال خیابان فرهنگ به بلوار طالقانی ساری

    به گزارش سارنیوز شهردار ساری در پیوند با گره گشایی از ترافیك هراز توی مركز مازندران طی یك ماه چهار بازگشایی عظیم را آغاز كرد كه به گفته ناظران در كل استان بی نظیر است .

    بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداری ساری دوشنبه گذشته مهدی عبوری در استمرارانجام پروژه  های عمرانی تصدی مدیریتی خود كه گفته می شود بطور متوسط هر هفته یك پروژه را در بر می گیرد. طرح بازگشایی خیابان فرهنگ به بلوار طالقانی را كلید زد .

    در مراسم افتتاحیه این پروژه كه فرزانه معاون شهرسازی ، كلانتری معاون خدمات شهری و برخی از مدیران سازمانهای تابعه شهرداری نیز حضور داشتند عبوری با تاكید بر ضرورت روان سازی ترافیك ساری گفت : پروژه ای كه امروز  اجرای آن را آغار می كنیم سهم بسزایی در بهینه سازی ترافیك خیابان فرهنگ و حتی بلوار طالقانی دارد .

    وی ضمن بیان این مطلب كه در آینده ای نه چندان دور معابر دیگری هم بازگشایی خواهند شد به تقاطع ابن شهرآشوب اشاره كرد و افزود : با اجرای این طرح ترافیك چند خیابان مهم شهر هم روانسازی می شود .

    شایان گفتن است كه طی چند هفته اخیر عبوری برای بهبود وضعیت ترافیك مركز استان پروژه های بزرگی مانند بازگشایی خیابانهای شهید اكبری و اندرخورا را آغاز كرد كه در این میان طرح میانگذر شمالی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد . 

  • تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,
  • معاون توسعه ی مشارکتهای مردمی کمیته امداد ساری معرفی شد

    طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد استان علی اصغر غفاری بعنوان معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد ساری معرفی و مشغول بکار شد.
    قنبری بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری در آئین معارفه ی غفاری , مشارکتهای مردمی را از ارکان مهم نهاد امداد امام برشمرد و با توجه به اعتماد مردم و رهبری به این نهاد این امر را از سرمایه های مهم این دستگاه ذکر کرد وی لزوم توجه به ظرافتها را در موضوع جلب مشارکتهای مردمی یادآور شد و خواستار دقت جدی به نگرشهای مردم و داشتن دید هنری و اجتماعی در کار شد.

  • تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,
  • اهداء 10 سبد ارزاق توسط کارکنان بانک ملی مرکزی ساری به مددجویان کمیته امداد کیاسر

    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساری بمناسبت ماه مبارک رمضان در جریان بازدید از 10 خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بخش چهاردانگه که با حضور امام جمعه کیاسر , مدیر کل کمیته امداد , بخشدار چهاردانگه و رئیس بانک ملی شعبه مرکزی ساری انجام شد تعداد 10 سبد کالای ارزاق به ارزش 1600000 تومان توسط کارکنان این شعبه به مددجویان این منطقه محروم اهداء شد.

  • تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,
  • تشکیل کاگروه اشتغال در کمیته امداد ساری

    مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساري گفت: كارگروه اشتغال در كميته امداد شهرستان ساري تشكيل شده است.

    به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) ساری, قنبر بريماني مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساري با اشاره به در نظر گرفتن 31ميليارد تومان اعتبار براي ايجاد اشتغال در سال91 توسط اين نهاد درشهرستان ساري ابراز داشت: از اين مبلغ تنها17 ميليارد تومان تاکنون تخصيص که 14 ميليارد تومان جذب و براي بقيه 3 ميليارد تومان پرونده تشکيل انجام و به بانک‌هاي عامل ارسال شده‌اند.

    وي گفت: پرونده اشتغال بعضي از متقاضيان در حال تکميل براي اخذ تسهيلات است.
    بريماني با اشاره به تجربه چند سال اخير اين نهاد در ايجاد اشتغال که بارمراجعات سنگيني را بر اين نهاد قرار داده است، تصريح كرد: بيشتراين اقدامات در ماه‌هاي پاياني سال صورت مي‌گيرد كه اين مسئله موجب شلوغي و سردرگمي ارباب رجوع مي‌شود.

    مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساري، تشکيل کارگروه اشتغال براي مديريت بر روند اجرا و جذب صحيح منابع امري لازم الاجرا و ضروري دانست و بيان داشت: تکيه بر خرد جمعي در تصميم‌سازي و دقت همراه با سرعت فرآيند تاثيرپذيري را مضاعف مي‌كند و باعث مي‌شود تا مسير کار به صورت دقيق توسط جمع ترسيم و همراه با اهرم‌هاي مختلف نظارتي با اطمينا ن شود.

    وي با اشاره به تسهيل در فرآيند اجرا، رضايت ارباب رجوع، دقت و سرعت درگزارش‌گيري و رصد کار را حاصل اين کارگروه دانست.

  • تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
  • کوروش توکلی فعال فرهنگی هنری استان دار فانی را وداع گفت

    «کوروش توکلی» چهره فعال جشنواره های فیلم و عکس استان و رئیس سابق اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دار فانی را وداع گفت.

    به گزارش سارنیوز به نقل از نسل نو بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، وی که سالها در این عرصه خدمات شایسته ای در برپایی جشنواره های فیلم و عکس و راه اندازی مراکز عرضه محصولات فرهنگی از خود به جای گذاشت، پس از بازنشستگی دچار بیماری سرطان شد و سرانجام روز سه شنبه ۱۱ تیر به دیار باقی شتافت.

    مشارکت و مدیریت در برپایی همزمان جشنواره بین المللی فیلم فجر در مازندران که در سال ۹۰ برگزار شد، آخرین همکاری شادروان توکلی با رویدادهای سینمایی و هنری بود.

    برخورد صمیمی و احترام به ارباب رجوع و کارکنان از ویژگی های بارز زنده یاد کورش توکلی بود.

    سار نیوز درگذشت این فعال فرهنگی و هنری را به اهالی فرهنگ و هنر استان و خانواده وی تسلیت می گوید.

  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,
  • اجرای طرح سیر مطالعاتی در کانون پرورش فکری مازندران

    به گزارش سارنیوز به نقل زا روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای طرح سیر مطالعاتی ویژه ی کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، فرهنگ کتابخوانی  در این کانون رشد بیش از پیش  خواهد یافت.
    به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این طرح که با توصیه ی مدیر عامل کانون انجام پذیرفته است، پس از ارزیابی و تصویب به صورت آزمایشی در سطح کارکنان اداره کل این کانون به اجرا در آمده است.
    مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در این خصوص اظهار داشت: طرح سیر مطالعاتی با هدف ارتقای کیفی و کمی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح کانون مازندران برگزار شده است و بر اساس شیوه نامه ی موجود و نظارت های کارشناسی در فرایند این طرح تلاش خواهد شد تا با فراگیر شدن کتابخوانی، رشد فرهنگی و اجتماعی توسعه یابد.
    عزیزاده گرجی افزود: پس از اجرای آزمایشی این طرح در اداره کل و آسیب شناسی آن  و نیز تقویت نقاط قوت به صورت فراگیر در کلیه ی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران اجرا می شود.
    وی یکی از مهمترین اهداف این طرح را؛ بررسی شیوه های سیر مطالعاتی کارمندان کانون و برنامه ریزی دراز مدت برای سایر همکاران جهت ارتقای دانش و آگاهی و روزآمد شدن فعالیت ها در کانون عنوان کرد.
    به گفته ی وی، در دنیای کنونی با توجه به رشد فن آوری و گسترش سطح دانش بشری و در نهایت بکار گیری شیوه های نوین در زندگی و آموزش، ضرورت مطالعه ی صحیح و استاندارد از ضروریات عصر حاضر است .
    وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری یکی از متولیان تربیت کودکان ونوجوانان است،ابراز امیدورای کرد: بتوان با گسترش فرهنگ مطالعه وبکار گیری شیوه های نوین آموزشی فردایی روشن را برای کودکان ونوجوانان ایران اسلامی فراهم نماییم.
     

     

  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,
  • تقدیر دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران از اداره کل کانون پرورش فکری دبیر ستاد ا

    تقدیر  دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران از  اداره کل کانون پرورش فکری
    به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران از کانون پرورش فکری مازندران به جهت حسن اجرای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.
    به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در مراسمی با عنوان" گهر ناب" که از سوی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شده بود از دو دستگاه اداری استان در راستای حسن اجرای این فریضه ی الهی تقدیر و تشکر شد.
    بر اساس این گزارش، اداره کل کانون پرورش فکری مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل  دو دستگاه برگزیده ادارت استان مازندران بودند که از سوی دبیرخانه ی ستاد احیا مورد تقدیر واقع شدند.
    در همین خصوص از سوی سرتیپ دوم پاسدار علی شالیکار دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران لوح تقدیری به مسوول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کانون پرورش فکری مازندران اهدا شد.
    در قسمتی از این تقدیر نامه آمده: " با احترام به سپاس همکاری، زحمات و تلاش های بی شائبه  جنابعالی در پیشبرد طرح ها و برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به مصداق حدیث " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از شما تقدیر و تشکر بعمل می آید.
    برگزاری 7 دوره  مسابقات مفاهیم قرآنی، برگزاری کلاس های اخلاق با حضور اساتید مجرب در کانون، دوره ی آموزشی مهدویت، برگزاری مناسبت های سالیانه دینی و ملی، برگزاری محافل قرآنی و ترجمه ی آن و برگزاری ادعیه، طراحی و چاپ پوستر حجاب با رویکرد کودک ونوجوان و ارسال به مراکز فرهنگی و هنری از جمله اقدامات این کانون در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر می باشد.
     

  • تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:,
  • راه اندازی شبکه نیکوکاری درسطح مساجد شهرستان ساری توسط کمیته امداد


    به گزارش سار نیوز قنبر بریمانی با اعلام این خبر و با اشاره به رویکرد جدیداین نهادکه تکیه برظرفیت های مردمی است  حضور این نهاد را در بطن جامعه جهت رفع مشکل اساسی نیازمندان گامی نو و بابرکت توصیف نمود.
    مدیر کمیته امداد شهرستان ساری اضافه کرد مساجد از صدراسلام پناهگاه و مکان رفع مشکلات مردم اعم از سیاسی،فرهنگی واجتماعی بوده و نبایداین نقش کمرنگ و یابه فراموشی سپرده شود.
    بریمانی عنوان نمود باتکیه بر دو نهاد مهم جامعه اسلامی یعنی روحانیت و مسجدگام های بسیارخوب و با برکتی جهت رفع محرومیت  و حل مشکل نیازمندان ازطرف این نهاد درحال برداشته شدن میباشد.
    بریمانی با اشاره  به مذاکرات با مساجد منطقه اظهار داشتند با مساجد باقرزادگان ، جوادآل محمد(کوی میرزازمانی)و پیرتکیه(سروینه باغ)تفاهم نامه منعقد و ازشروع طرح تاکنون تقریبا 100خیرجذب زیرشاخه های این مساجدگردیده اندو درمراحل انعقادتفاهم نامه با سه مسجد دیگر هستیم.

     

  • تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:,
  • درزمينه مديريت مصرف انرژي وسامانه هاي كنترل

    به گزارش سارنیوز بنقل از آب وفاضلاب مازندران این اداره رتبه سوم كشور را در زمینه بهینه سازی مصرف كسب نمود
    براساس اعلام معاون نظارت بر بهره برداري شركت مهندسي آب وفاضلاب كشور، شركت آب وفاضلاب مازندران درزمينه مديريت مصرف انرژي و سامانه هاي كنترل ، رتبه سوم را درسطح شركت هاي آب وفاضلاب شهري كشور درسال 90 كسب نموده ، دراين راستا واحد مديريت مصرف انرژي وسامانه هاي كنترل آب وفاضلاب كشور بازديد هاي ميداني از محل تاسيسات آب وفاضلاب استان انجام داده وميزان اعتبارات هزينه شده وصرفه جويي هاي صورت گرفته را مورد ارزيابي قرارداد .

     

  • تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,
  • اسامي نهايي منتخبين شوراي اسلامي شهر ساري

    از سوی فرمانداری اعلام شد:
    اسامي نهايي منتخبين شوراي اسلامي شهر ساري
    ساری - خبرگزاری مهر: فرمانداری ساری اسامی نهایی منتخبین شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم را اعلام کرد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، اسامي نهايي منتخبين شوراي اسلامي شهر ساري بدین شرح است:

    نام و نام خانوادگي                      نام پدر                           ميزان اراء         

    1)فرامرز نقيبي علمداردهي           غلامعلي                           22847

    2)سيد مسعود مدينه                  سيد ضياء                           19716

    3)مسعود پيري توسنلو               مرتضي                              19089

    4)سيد محمد جعفري                سيدعلي                             18311

    5)سيد محمد آقاميري              ميرآقا بابا                            17447          

    6)عباس نجاريان ساروي          محمد                                17023

    7)سيدمير صالح صالحي نيا        سيدحسين                         15044

    8)كوروش يوسفي                    دوستعلي                            14979

    9)رضا پيوندي                          احمد                                 14157

    10)پرويز شعباني                     علي اصغر                         13932

    11)عليجان شمشيربند               قنبر                                13531

    12)جمال باقري نسامي             ابولقاسم                          12910

    13)سيد مهدي احمدي                سيدحسين                    12625

    و اعضاي علي البدل:

    14)فيض الله نفجم                     ابراهيم                        12451

    15)محمد حسن كيادهي            محمدقلي                      12296

    16)سيد مرتضي صالحي             ميرصالح                      12193

    17)عسگري محمديان              علي                             12046

    18)زهرا جامي                        پرويز                            11932

    19)علي اكبر ذليكاني               حسين علي                   11838

    شهروندان توجه کنند اسامي اعلام شده 13 نفر اعضاي اصلي و 6 نفر عضو علي البدل شوراي اسلامي شهر ساري مي باشند.

    شهر ساری، مرکز مازندران بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد.

  • تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,
  • اعضای شورای اسلامی شهر بابل مشخص شدند

    اعضای شورای شهر بابل مشخص شدند
    بابل - خبرگزاری مهر: اعضای شورای اسلامی شهر بابل مشخص شدند.

    به گزارش خبرنگار مهر، از مجموع 243 هزار و 790 رای ماخوذه نتایج زیر بدست آمده است.

    بر این اساس سیف الله علی نیا، علی اصغر حسن نتاج، محمد علی عباسی، فرامرز ابوالحسنی به ترتیب با 15 هزار و 479 رای، 12 هزار و 182 رای، 12 هزار و 86 رای و 11 هزار و 935 رای در ردیف نفرات اول تا چهارم شورای اسلامی شهر بابل قرار دارند.

    مرمر فیروزه پور، جلال نورالله زاده، جعفر واثقی، محمد حسین منصف، علی شکری پور و جواد خان پور به ترتیب با 11 هزار و 152، 9 هزار و 700، هشت هزار و 713، هفت هزار و 900، هفت هزار و 774 و شش هزار و هشتصد رای در مرتبه های پنجم تا دهم قرار گرفتند.

    جعفر آقاجان پور، حسن احمدزاده و مهدی کاشی هر کدام با شش هزار و 692 رای، شش هزار و 777 و شش هزار و 645 رای در لیست سیزده نفره شورای اسلامی شهر بابل در دوره چهام قرار دارند.

    شهر بابل یکی از پرجمعیت ترین شهرهای مازندران است.

  • تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,
  • اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری تا بعدازظهر امروز

     
    اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری تا بعدازظهر امروز

    نتایج انتخابات شورای شهر ساری تا بعدازظهر امروز اعلام می‌شود.

    خبرگزاری فارس: اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری تا بعدازظهر امروز

     

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، نتایج شمارش ریاست جمهوری در ساری به پایان رسید و بلافاصله پس از اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری، آغاز شمارش شورای شهر در برنامه کاری عوامل اجرایی قرار گرفت.

    برخی گمانه‌زنی‌ها از اتمام شمارش آرای شورای شهر در ساری تا بعدازظهر امروز دارد.

    نتایج انتخابات شورای روستاهای شهرستان ساری به اتمام رسید و همه شوراهای روستای ساری شورای آینده خویش را شناختند.

    در حال حاضر بیشترین دغدغه برای اعلام نتایج شورای شهر است که 150 داوطلب شورای شهرو طرفداران آنها منتظر اعلام نتایج شورای شهر هستند.

    به گزارش خبر نگار سارنبوز در یکی از صندوق ها نفر اول در ساری آقایان سید مهدی احمدی دوم عسکری محمدیان و آقایان پیری و دکتر باقری نفرات بعدی بودند

  • تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,
  • برگزاری کارگاه آموزشی نظام جامع حمایت و توانمند سازی

    برگزاری کارگاه آموزشی نظام جامع حمایت و توانمند سازی

    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری این کارگاه آموزشی در آستانه اجرای نظام جامع خدمات حمایتی و توانمند سازی که بمنظور تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان طراحی شده است , تشکیل گردید.
    قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری در این کارگاه آموزشی با اشاره به تغییرات بوجود آمده , اجرای این طرح را در راستای نیازهای مددجویان و همچنین ضرورتهای تشکیلات برای ارائه خدمات مطلوب و مؤثر ضروری دانست و مهمترین نتایج اجرای این طرح را رفع نیازها و برداشتن موانع ارائه خدمت ذکر کرد که باعث می شود تا خدمتی رسانی بصورت روان , سریع و شفاف باشد.
    وی چهارچوبهای لازم برای اجرای این طرح را با توجه به طراحی علمی و فنی , ارتقاء سطح علمی و دانش تخصصی مددکاران دانست و اظهار داشت بایسته های مددکار امروز قابل مقایسه با مددکاران دیروز نیست و امروز مددکار بایستی نسبت به وضعیت خانواده اشراف کامل داشته باشد تا از این طریق با معرفی و تصمیم گیری زمینه های مساعدت , حمایت و توانمند سازی خانواده فراهم گردد.
     

  • تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,
  • برگزاری همایش یک روزه ارتقاء سطح کیفی آموزشهای فنی و حرفه ای در کمیته امداد ساری

    برگزاری همایش یک روزه ارتقاء سطح کیفی آموزشهای فنی و حرفه ای در کمیته امداد ساری
    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری همایش یک روزه ارتقاء سطح کیفی آموزشهای فنی و حرفه ای با حضور مددجویان و فرزندان در سن فعالیت اقتصادی در سالن اجتماعات کمیته امداد شهرستان ساری برگزار شد.
    مهندس سعادت معاون خودکفائی و اشتغال امداد استان در این همایش لزوم بهره گیری از آموزشهای فنی و حرفه ای را برای ارتقاء سطح بهره وری در کار مؤثر دانست و خواستار توجه جدی کارشناسان اشتغال به این امر مهم دانست. وی آموزش را از رئوس فعالیتهای اشتغال ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد تا پرداخت تسهیلات در راستای آموزشهای فنی و حرفه ای وبهره وری در کار قرار گیرد
    شایان ذکر است بیش از 3200 نفر در سال 91 از آموزشهای فنی و حرفه ای کوتاه مدت و بلند مدت کمیته امداد ساری بهره مند گردیدند.
     

  • تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
  • تخریب مسعود پیری با پخش شایعه اهداءسکه طلا

    به گزارش سارنیوز عده ای سودجو و قدرت طلب با ارسال پیامکی حاوی دعوتنامه برگزاری جشن تمشک توسط ستاد انتخاباتی مسعود پیری در خیابان قارن پاساژ الهیه عبارت " هر روز 10 جایزه سکه طلا " قصد تخریب این کاندیدای شورای شهر ساری داشتند که با هوشیاری ستاد مسعود پیری ناکام ماند و بلافاصله اطلاع رسانی و شفاف سازی صورت گرفت و صحت این خبر تکذیب شد.

    شایان ذکر است مسعود پیری توسنلو از مدتها پیش خودش را برای شورای شهر ساری آماده کرده بود و هم اکنون دارای اقبال خوبی نسبت به رقبای خود می باشد. سارنیوز عبارت کاندیدای اخلاق و اصلاح را به این برادر و دوست محترم می دهد و از همه دوستان و همشهریان دعوت می کند تا به این برادر ارزشی رأی بدهند

  • تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
  • معاون وزیر نیرو: اختصاص 1200 ميليارد ريال اعتبار براي طرحهاي آب و برق درمازندران

    معاون وزير نيرو درامور آب وآبفا از اختصاص 1200 ميليارد ريال اعتبار براي پروژه هاي  صنعت آب و برق درمازندران خبرداد.
    مهندس عليرضا دائمي دركارگروه انسجام بخشي صنعت آب  و آبفای مازندران با بيان اينكه در اختصاص اعتبارات با مشكلات زيادي مواجه هستيم ، افزود :از اين اعتبار 300 ميليارد ريال براي آب وفاضلاب شهري وروستايي ، 600 ميليارد ريال آب منطقه اي و 300 میلیارد ریال برق منطقه ای استان اختصاص يافته است .
    وي جذب سریع این اعتبارات را تأکید نمود.
    مهندس دائمي درپايان ، اجراي كامل سد البرز و آبرساني به شهرهاي گروه الف را بسيار مهم خواند وتاكيد نمود : تصفيه خانه فیلتر شنی وخط انتقال آب شهرهاي گروه الف منطقه طلوت بايد تا پايان تيرماه به اتمام برسد تا مشكل كمبود آب مردم منطقه برطرف شود.
    دراین نشست  مديرعامل آب وفاضلاب مازندران ورئیس کارگروه انسجام بخشی صنعت آب وآبفای استان  با اشاره به اينكه این صنعت در مازندران به نوعي مظلوم واقع شده است ، گفت : متاسفانه از لحاظ تعرفه درآمدي واعتبارات عمراني با مشكل مواجه وبه اين بخش كم توجهي شده است .
    مهندس محمد تقي حسين زاده بابيان اينكه اميدواريم بخشي از اين كمبود ها جبران شود ، افزود : با توجه به پيگيريهاي مكرر كه در سطح استان وكشور درراستاي اعتبارات عمومي صورت گرفته ، فقط بخش كوچكي از اعتبارات مهر ماندگار اختصاص يافت.
    وي ياد آورشد : عليرغم همه تنگناهاي اعتباري با توانمندي كاركنان صنعت آب توانستيم بخشي از مشكلات استان را مرتفع نماييم .
    گفتنی است دراین نشست که به میزبانی آبفای شهری مازندران برگزار شد مدیران عامل آب منطقه ای،آبفار وتوزیع آب مازندران وشرکت مطالعات آب دریای خزر خلاصه ای ازفعالیتها ومشکلات خود را بیان کردند.

  • تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
  • اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساری به مرقد امام راحل(ره)

    اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساری به مرقد امام راحل(ره)
     

    بر اساس سنت حسنه و لزوم گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره)  40 نفر از مددجویان زن سرپرست خانواده به مرقد امام اعزام شدند.
    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری اردوی های فرهنگی مذهبی با هدف ارتقاء باورهای فرهنگی مذهبی در بین خانواده های تحت حمایت  هرزگاهی به مقصد اماکن متبرکه و مشهد مقدس برگزار می گردد.

  • تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
  • برگزاری مجلس گرامیداشت ارتحال امام در کمیته امداد ساری

    برگزاری مجلس گرامیداشت ارتحال امام در کمیته امداد ساری

    بمناسبت ایام ارتحال ملکوتی امام راحل و عظیم الشأن (ره) و شهادت جد مظلومش امام موسی کاظم (ع) و سالروز قیام خونین 15 خرداد مجلس گرامیداشتی با حضور کلیه کارکنان امداد شهرستان ساری برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری در این مجلس حجت الاسلام ماشین چیان امام جماعت اداره مدیریت شهرستان ساری با برشمردن ابعاد و ویژگیهای شخصیتی امام راحل (ره) ایشان را ناجی توده ها و ملتهای مسلمان و آزاده از شر قدرتهای پوشالی استکباری و محیی اندیشه های ناب محمدی ذکر کردند و با توجه به انتخاب آیت اله خامنه ای به رهبری امت اسلامی لزوم اطاعت و پیروی از ایشان را یاد آور شدند.
    این مجلس با ذکر اشعاری در ارتحال ملکوتی امام و مداحی برادر صنیعی در سوگ امام کاظم(ع) به پایان رسید..

     

  • تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,
  • پرهیز از بریز و بپاش در پروژه های دولتی لحاظ شد/ اصلاح راههای موجود کشور

     

    احمدی نژاد:
    پرهیز از بریز و بپاش در پروژه های دولتی لحاظ شد/ اصلاح راههای موجود کشور
    رئیس جمهور با اشاره به اینکه اصلاح راههای موجود کشور در دولت نهم و دهم پیگیری شده است، اظهار داشت: نبود و حذف بریز و بپاش در پروژه های عمرانی دولت لحاظ شده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر از آمل، محمود احمدی نژاد صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح بزرگترين و طولاني‌ترين تونل جاده‌اي شمال كشور و آغاز عمليات اجرايي سه پروژه راهسازي در محورهاي تهران – شمال در جاده هراز و چالوس اظهار داشت: عبور از رشته كوه البرز و برقراري ارتباط ميان شمال كشور و بخش مركزي علاوه بر ايجاد همبستگي ملي ، توسعه گردشگري و ايجاد روحيه نشاط براي مردم و در حوزه امنيت ملي نيز حائز اهميت است.
    وی گفت: از گذشته براي برقراري اين ارتباط تلاش‌هاي بسياري صورت گرفته و دو جاده هراز و چالوس با توجه به مشخصات فني، براي تردد ايجاد شده است.
    احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه مشخصات فني در دو محور هراز و چالوس با توجه به سرعت پايين تردد در گذشته ، یادآور شد: با تغيير در سيستم حمل و نقل و گسترش حجم تردد مطمئنا اين جاده‌ها پاسخگو نخواهند بود و با توجه به علاقه مردم به استفاده از طبيعت زيباي شمال كشور، مشخصات فني گذشته در اين جاده‌ها جوابگو نبوده و هزينه‌هاي راهداري بسياري را تحميل كرده است.
    رئیس جمهور ادامه داد: در دولت نهم تصميم گرفته شد كه راههاي موجود اصلاح و كيفيت آنها ارتقا پيدا كند كه تاثير آن در جابجايي مردم و ايمني جاده‌ها ارتقا يابد.
    احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه پروژه هاي گوناگوني در مسيرهاي مختلف شمال كشور از جمله رشت و فيروزكوه انجام شده و امروز بيش از 50 درصد مسير در اين محورها دو طرفه شده كه انشاءالله تا پايان سال كامل خواهد شد، تصريح كرد: در محور هراز بخش مهمي از مشكلات و گرفتاري‌ها در محدوده گردنه امامزاده هاشم (ع) بود كه با برنامه‌ريزي صورت گرفته و احداث دو تونل بزرگ در اين محدوده به فضل الهي مشكلات حل خواهد شد.
    رئیس جمهور با اشاره به اينكه در شرايط اوج ترافيك از هر دو جاده قديم و جديد استفاده خواهد شد، اظهار داشت: با برنامه‌ريزي صورت گرفته توسط مسئولان وزارت راه و شهرسازي مقرر شده كه كل مسير محور هراز بهسازي و دو طرفه شود.

  • تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
  • برگزاری معارفه قائم مقام جدید کمیته امداد شهرستان ساری

    برگزاری معارفه قائم مقام جدید کمیته امداد شهرستان ساری

    طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد استان مازندران برادر ابراهیم اسدی بعنوان معاون حمایت و توانمند سازی و قائم مقام کمیته امداد شهرستان ساری منصوب شد

    طهماسب پور قائم مقام کمیته امداد استان در این جلسه معارفه با گرامیداشت ماه پرفیض رجب برلزوم بهره برداری از این فیوضات این ماه برای ورود به ماه مبارک رمضان تأکید کرد وی توانمند سازی و اشتغال را از اولویتهای مهم کمیته امداد در کشور توصیف کرد و با یادآوری موضوع حمایت خانواده ها خاطر نشان کرد امروز بازتعریف خدمات این نهاد برای پاسخگوئی به مددجویان تحت حمایت ضروری است و کمیته امداد تلاش می کند تا به نحو احسن به وظیفه خود عمل کند.

  • تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,
  • 800 میلیون تومان زکات در سال 91 در سطح شهرستان ساری دریافت شد

    800 میلیون تومان زکات در سال 91 در سطح شهرستان ساری دریافت شد

    بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان در جلسه شورای زکات ساری با اعلام این خبر ضمن تقدیر از عوامل دستندر کار زکات در شهرستان ساری گفت : کشاورزان و باغداران و خیرین در سال 91 بالغ بر 800 میلیون تومان در قالب محصولات کشاورزی و باغی به کمیته امداد پرداخت کردند و که برای مردم محروم همان مناطق صرف گردید.

    وی با اشاره به ظرفیتهای موجود در این بخش توجه جدی و اهتمام مسؤولین را برای تشویق و ترغیب مردم مؤثر دانست و خواستار رسیدن به جایگاه حداکثری در این امر مهم شد.

     

  • تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,
  • كاهش5 درصدي هدر رفت آب در شهرستان نكا

    كاهش5 درصدي هدر رفت آب در شهرستان نكا

    به گزارش سارنیوز به نقل از مدير امور آب وفاضلاب نكا :با اجرای پروژه های زون بندی،اصلاح شبکه وتعویض انشعابات فرسوده ميانگين هدررفت آب شرب نكا درسال گذشته کاهش 5درصدی داشته است
    محمد رضا اسماعيلي افرا افزود : اين كاهش درراستاي نصب كنتور مغناطيسي ، تعويض كنتور هاي خراب ،
    زون بندي شبكه ، مهندسي مجدد چاهها ،نصب اینورتر، اصلاح شبكه ، استاندارد سازي انشعابات وبه روز رساني رفع اتفاقات محقق شده است .وي ادامه داد :درسال گذشته از 1548 كنتور معيوب تعداد 442 كنتور تعويض گرديد كه درنتيجه تا حدود زيادي مصارف آب آشامیدنی شهروندان واقعي تر شده است .
    مدير امور آب وفاضلاب نكا اضافه نمود : با انجام اصلاح شبكه هاي فرسوده حدود 4700 متر از اين شبكه ها كه عمدتاً لوله هاي فلزي بوده از سيستم خارج ودرنهايت 5000 متر اصلاح شبكه و 466 فقره استاندارد سازي انشعاب صورت گرفته است .وی افزود: با اجرای طرح  زون بندی  شبکه آبرسانی شهر نکا از طریق  دو  مخزن میزان هدررفت آب به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
    اسماعيلي افرا ياد آور شد: آب شرب شهر نكا توسط 8 حلقه چاه با دبي استحصالي 260 ليتر درثانيه تامين و با استفاده از 10 هزار متر خط انتقال و 171 هزار متر شبكه توزيع در دسترس 14 هزار و 500 مشترك و 65 هزار شهروند قرار مي گيرد .

     

  • تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,
  • جمع آوری 1115 بیت اشعار رضوی و نیز 83 شعر رضوی در جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی

    مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران:
    از همه ظرفیت ها در تقویت منابع جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی استفاده می شود

    مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: از همه ظرفیت های موجود  درجهت  غنی سازی  منابع جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی استفاده می شود.
    به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه کمیته محتوایی این جشنواره با بیان این مطلب افزود: جهت ایجاد منابع گسترده و موثر برای علاقمندان به شرکت در جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی در ابتدا با ایجاد کمیته محتوایی، سپس با برگزاری جلسات کارشناسی و انتخاب اشعار مرتبط با امام رضا(ع) توسط کارشناسان مربوطه تلاش شد تا اولین گام در جهت ایجاد بانک اشعار رضوی در بخش مشاعره صورت گیرد.
    وی یادآور شد: اعضای کمیته همچنین با شناسایی منابع مکتوب مرتبط و نیز استفاده از تجارب سایر دستگاه ها و کانون هایی که مجری جشنواره مشاعره و شعر خوانی بوده اند توانسته به کمیت اشعار مرتبط با این جشنواره بیافزاید.
    گرجی با تقدیر از دبیرخانه جشنواره های؛ شعر شهر کرد، شعر رضوی کرمان، مدیحه سرایی و چاووشی اردبیل و جشنواره مشاعره بوشهردر همکاری با دبیرخانه جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی مازندران،  تجارب ارزنده این جشنواره ها را در گسترش ابعاد کیفی و کمی این جشنواره موثر عنوان کرد.
    دبیر جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی از جمع آوری 1115 بیت اشعار رضوی و نیز 83 شعر رضوی به عنوان یکی دیگر از اقدام های کمیته محتوایی در ایجاد منبع یاد کرد و تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت استفاده از این منابع ، به نشانی: http://moshaere-razavi.blogfa.com و
     kpf-mazandaran.ir مراجعه نمایند.
    وی با اشاره به اینکه پوستر فراخوان این جشنواره نیز به مراکز فرهنگی و هنری کانون های پرورش فکری سراسر کشور و دستگاه های فرهنگی و هنری ارسال شد، ادامه داد: ثبت نام علاقمندان به شرکت در این جشنواره نیز در سامانه مربوطه در حال انجام است.
    بر این اساس علاقمندان به شرکت در جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی تا پایان 30 /4/92 فرصت دارند جهت ثبت نام در جشنواره اقدام نمایند.
    جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی 23 شهریور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران برگزار می شود
     

  • تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,
  • رئیس جمهور فردا به مازندران سفر خواهد کرد

    احمدی‌نژاد به مازندران سفر می‌کند به گزارش شمال نیوز ، محمود احمدی‌نژاد صبح فردا به منظور افتتاح سد «سیاه بیشه» در شهرستان چالوس به مازندران سفر می‌کند.
     
     رئیس جمهور قرار بود هفته گذشته برای افتتاح سد سیاه بیشه به مازندران سفر کند که این سفر بنا به دلایل نامعلومی لغو شده بود.
    سد و نیروگاه سیاه بیشه نخستین پروژه تلمبه‌ای ذخیره‌ای در کل کشور است که دارای چهار واحد 250 مگاواتی است که 1060مگاوات برق پاک را وارد شبکه سراسری می کند.
    با توجه به پتانسیل منطقه و به دلیل اینکه منطقه سیاه بیشه از خاک رس برخوردار نیست، نیروگاه سیاه بیشه به صورت سنگریزه‌ای اجرا شده است.
     
    سد سیاه بیشه برق مازاد موجود در شبکه را مصرف و آب را به قسمت بالادست سد انتقال می‌دهد و در ساعات پیک برق به کشور برق‌رسانی می‌کند.
     
    این نیروگاه اولین سد از نوع سنگریزه‌ای و بزرگ‌ترین پروژه ملی در مازندران محسوب می‌

  • تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,
  • به همت شهرداری ساری: جشن میلاد امام علی در ساری

    خبرگزاری فارس: من به لیست انتخاباتی رای می‌دهم / اجتماع هزاران نفری برای جشن مولا علی

      به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از یک سال اخیر تاکنون با شکل‌گیری نصفه و نیمه معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری ساری، فعالیت‌های فرهنگی مناسبی در شان شهروندان مرکز استان شکل می‌گیرد که تا حدودی توانسته است رضایت مردم را جلب کند.

    این بار هم به مناسبت ولادت مولای متقیان با عنوان روز پدر" مرد" جشن بزرگ تاریخی در شهرستان ساری از سوی شهرداری مرکز استان در استادیوم ورزشی شهید متقی برپا شد که با استقبال هزاران نفری مردم مواجه شد.

    بیش از 6 هزار صندلی که در بین چمن‌های زمین فوتبال چیده شده بود نه تنها پاسخگوی سارو

    ی‌ها نبود بلکه بخش روبه‌رو و سمت راست جایگاه این زمین ورزشی مملو از جمعیت مدعوین عمومی شده بود.

     

    حضور بازیگر معروف تلوزیون، مهران رجبی بر روی سن تا مجری برنامه‌های کودکان به نام" عمورضا" و مدیحه‌سرای پرآوازه کشور استاد کریم‌خانی گرفته تا تقلید صدا و حضور خواننده معروف نسل جوان فرزاد فرزین" نظر مدعوین به ویژه نسل جوان را به خود جلب کرد.

     

     نورافشانی که بخش مهمی از برنامه‌های این جشنواره بود با شادی کودکان همراه شده بود و همزمان ورزشکارانی نیز کار بندبازی، سنگ‌نوردی و پاراگلایدر را نیز اجرا می‌کردند.

     

     

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:,
  • صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد


    sarnews

    محمدعلی صنیعی

    sarnews

    http://sarnews.loxblog.com

    سار نیوز

    شهردار میاندرود معرفی شد

    سار نیوز

    سار نیوز تلاش می کند تا با انعکاس اخبار و رویدادهای مهم قدم کوچکی در شفاف سازی و جریان آزاد اطلاعات بردارد سایت خبری و اطلاع رسانی

    سار نیوز